Ny tatuering

Idag har jag varit o tatuerat mig! Är jättenöjd. Skulle egentligen gjort det i fredags men Stina skulle följa med och hade inte tid den dagen! så det blev idag istället. Var hos tatueraren förra torsdagen och lämnade in förslag som han sedan gjorde om till denna!

Visste ju om att det skulle göra ont eftersom jag redan har två stycken, lite tur e det att man glömmer smärtan fort för det gjorde lite ont faktiskt. Den var iaf gjord på ingen tid alls typ 10 min om ens det.



Kan ju säga att det inte är helt lätt att få en bra bild när man fotar sig själv men tillslut så!!
Den blålila färgen runt om det svarta är färg från stencilen som förvinner eftersom.



Haha nere vid hälen har jag gammalt plåsterlim sen skoskavet för nån vecka sen. det e lide svårt o få väck...

Nu har Kickan provat smakportioner av mat i lite mer än en vecka.
Vi startade med morotspuré i 4 dagar sen var det banangröt i fyra dagar och nu e vi inne på majs!! Första dagen fattade hon inte att hon skulle gapa så jag fick få henne att le så hon skulle börja fatta.
De första dagarna med en ny smak ser man att hon e skeptisk men sen verkar hon tycka det e okej eftersom hon fortsätter att gapa..
Nu till helgen har jag tänkt att jag ska försöka göra egna puréer, det finns ju inte så mycket att välja på i handeln. Tråkigt men men. Vi får väl se!

Sen flyttar ju Stina och Thomas till sitt nya fina hus i helgen. Flyttlasset bär av till Kävlinge så nu blir det en liten bit längre o köra. Har varit inne i huset en gång men då var det inte färdigt (det e nybyggt) så å¨måndag vet ni var jag befinner mig :) om de inte vill ha hjälp i helgen förstås.
Elias har redan lärt sig vad gatan heter :)



Detta är min fina morsdagsbukett jag fick av Kickan och Anders!!
I kortet står det:
"Till min snälla mamma på mammadagen / Novalie"

De e för söta! Min första morsdag!! Tack så mycket!


Har börjat packa inför flytten nu. Än så länge har jag packat 3 bananlådor och 2 större lådor och en liten låda. Det är ju ca 3 veckor kvar så det e svårt o veta vad man inte behöver och kan packa ner. Vet fortfarande inte riktigt när flytten blir av men det löser sig nog!

Sen har ju Madde också fått lägenhet tillsammans med hennes kompis Marina!! Jättekul!! Grattis eller vad man nu säger.

Nä lite tv till innan sängen!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0