okej då...

ska försöka mig på ett inlägg. E ju sjukt dålig på det här. Har ingen ork och ingen inspirtion till att skriv här för tillfället...men gör nu ett försök.

Ja Novalies dop var för två veckor sen. Det gick jättebra. Dock var Kickan inte lika glad under själva dopet. Det var ju under hennes sovtid så hon var lite gnällig men med lite musik och gungning så gick det. Tur det bara varade en halv timme....

Lite bilder från dopet. Tyvärr e det många med röda ögon. Får se om jag kan få bort de sen eller nåt.



- Fadder Madeleine håller.



- Fadder Christian håller.



- Maddes uppgift. Christian fick läsa ett stycke.



- Familjen.



- Prästen hänger upp en liten ängel som vi senare i år får komma o hämta samtidigt som andra som har döpts under året..



- Alla fina presenter som Kickan fick. Tack så mycket allihopa!!!



- Blommorna sokm stod på borden. De var fina i 1 och en halv vecka efteråt. Gerbera heter de. Finns i hur många färger som helst. Jättefina tycker jag!



Äntligen har vi fått sålt vårt "hus". Tog tre visningar och sen blev det budgivning så vi fick lite mer än vi ville :) så senast den 15 juli ska vi flytta. Så innan dess så bär det av till Hällestadsvägen 53. Tillbaka till det gamla huset igen :) Ska bli så skönt med större. Men jag tycker det ska bli lite tråkigt att lämna lägenheten för den e så fin och jag trivs verkligen men men livet går ju vidare...Blir många foto innan vi flyttar iaf ;) Och min fina tapet i sovrummet...

Har skaffat ny mobil. Kunde förlänga mitt abonnemang så det blev en ny tefon oxå!



Android telefon så det e inte lätt o hitta i telefonen men jag lär mig nog...

Natti natti allihop!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0