10 veckor

jaha tiden den går. Idag gick jag in i vecka 30. Alltså 29+0. Tezz på jobbet "jaha då är det bara 10 veckor kvar ungefär". Har inte tänkt på det viset innan men jag fick lite smått panik. 10 veckor...det är ju egentligen inte speciellt lång tid.

I fredags fyllde min morfar år. Var där på kvällen, det bjöds på kaffe och en massa kakor. Speciellt mormors goda chokladkaka. Jordgubbsmössan till bebisen var färdig, dock var den alldeles för stor. Vet inte riktigt vad det var för ett mönster hon i garnaffären hade gett mig men hon sa att det var för barn. Me jag tror inte det. Madde fick den för den passade henne. Mormor ska sticka en ny till mig :)

Träffade Nilla och lillkillen Isaac i söndags. Skulle hämta en piercing i plast till naveln som hon hade. Egentligen är den Lindas, hon använde den under sin graviditet och Nilla skulle också göra det men tror inte hon gjorde det. Vet inte riktigt om det är lönt för min del, kan fortfarande använda min vanliga och snart får man väl ta ut den helt ändå.

Fick även en pappkasse full med kläder av Nilla. Mest små bodys, men lite byxor och några mössor. En del ville hon ha tillbaka sen. Det kan jag förstå för de e ju så söta. Ska hon sen ha fler barn vill man ju kunna använda grejerna igen. Blir ju en del pengar av det.

Ja just det. Fick även en jättefin filt av kusinerna Tova och Isaac. Demi (nillas hund) var oxå med på ett hörn. Nilla har en likadan och när hon köpte den på Gekås i somras så sa jag att en sån ska jag köpa sen :)



Magbilder från idag :o)
 

Tycker magen har växt mycket de senaste dagarna.


Anders tog denna bilden för ett tag sen i smyg när jag och Dumle låg o sov. Upptäckte det på laptopen dagen efter. Han hade lagt den som bil på skrivbordet.


Nä nu e klockan så där mycket igen. Ska låta Anders få sova utan ljudet av tangenterna....

Natti natti


Kommentarer
Postat av: Jeanette

Oj nu börjar magen bli stor, växt mycket sen sist :) Fin!

2009-11-25 @ 23:59:29
URL: http://www.metrobloggen.se/lillispillis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0