Barnmorskan idag

Idag var jag och Anders hos barnmorskan. Fick lyssna på bebisens hjärta. Var jättemysigt. Fick papper på alla prover hon tog på inskrivningen. Fick reda på att jag är AB positiv. Kan vara bra o veta. var ett rätt snabbt möte och nästa är inte förrän om 4 veckor men jag kan alltid ringa henne o jag har frågor, men jag har inte behövt ringa henne innan eftersom jag känner en hel del som har småbarn och nyligen varit gravida..

Fikade hemma hos Linda och Ronny efter. Tova fyller 1år imorgon. Stor lilltjejen har blivit. Grattis igen Tova-Lova!!!

Tovas 1årskalas var dock i lördags. Hon fick en hel del presenter. Av mig och Anders fick hon en rosa spargris med vita fjärilar från salt och pepper. Glömde fota den, tog inte speciellt mycket foto överhuvudtaget. Blev några på Tova fast hon "gråter" på de flesta. Även Tovas bästis Alice fastnade på något foto. Får fixa bild på spargrisen sen.

   
Några av fotona på Tova

 Alice

Blev inga foto på lillemannen Isaac. Han har blivit stor. Riktiga runda kinder och en söt liten dubbelhaka. Men det försvinner ju så fort han börjar röra på sig. Han är ju bara 2 månader och då ska man vara rund och go´!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0