Jobbehelg

Jaha då var helgen över. *pust*
Okej den har väl inte varit jättejobbig men det finns o göra hela tiden, idag hade jag även delad tur 7.30-13 16-21.30. den turen är tråkig. Behöva jobba igen efter tre timmars rast. *urk*

Ska bara jobba imorgon kväll också...har jobbat helgen med tezz, även imorgon o det har varit kul iaf. Har mycket o snacka om, inte minst graviditet då hon har en liten Liam på 10 mån + är gravid nu. Jag är väl typ en månad före. Får se vem som blir först...

Annars har det inte hänt så mycket. Anders har spacklat hallen. Ska beställa vita tapeter antagligen nu i veckan så att vi får färdigt. Snart är alla rummen omgjorda, har tvättstugan kvar sen. Ja och totalrenovering av badrum och kanske köket men då måste vi ha sparat mer pengar...det är billigare med lightrenovering.

Undrar lite hur det gick för Släktträffen med Perssonsläkten. Anette o Sonny skulle ha ca 80 gäster i lördags. Hoppas det gick bra, Anders fick köra dit på dan för att få igång en ugn som Ingvar (Sonnys pappa) hade med.
Ska nog ner till Bonderup i veckan för att låna deras scanner. Måste scanna ultraljudsbilderna för efter ett tag så gulnar de. Eller så väntar jag till efter den 16  när jag har de nya bilderna också...Får se hur jag gör.

 
Nä nu måste ja gå o äta något, är jättehungrig. Åt bara en Billys pizza på jobb och Beata vill ha mer än det... :o)

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0