Ledig dag

Har varit ledig idag. Träffade Stina och Elias, vi körde till Center Syd. Stina skulle köpa skor. Hade själv inte tänkt köpa något men hittade ett par fina skor, köpte dem inte men tror jag ska dit o köpa dem iaf, måste nog kolla skorna jag har hemma först :)
Stina köpte heller inget men det var för att hon inte kunde bestämma sig. Vi fikade på Graffiti. Jag åt det vanliga. Bakad potatis me gubbröra. MMMmm, det e så gott.
Elias säger Va till typ allt man säger, oerhört irriterande eftersom man automatiskt säger om det igen, men tillslut lärde jag mig att ignorera det, eller att fortsätta prata. Förstår mamma när hon blev irriterad när man var yngre o hela tiden sa va..


Typ dessa funderade jag på att köpa.

Igår fick jag så oerhörd kramp i mitt ena ben, från vaden och hela vägen ner till tårna. Hade känt av ischias under dagen men det blev bara värre. Trodde nästan att jag hade fått en propp ellr nåt i benet så jag fick ringa mamma, tur man har henne som kan lugna en.
Kunde knappt röra på benet förrän det gjorde ont. Blev bättre efter en natts vila och idag har jag bara haft lite ont i ischiasen. Tror moster Marianne har smittat mig med!! :P

Nä usch nu ska jag gå o lägga mig efter att jag tagit Panodil. Har sjukt ont i huvudet.
Nu ska jag jobba 3 kvällar på rad. Usch hoppas jag klara det utan att få för ont i benet bara.

Idag är det dag 21+1
det går framåt.

Natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0