6 November 2010

Ja jag vet jättelänge sen jag skrev nåt...usch ja...

Har börjat flera gånger men så kommer det grejer emellan...ja så e det!


ja vad har hänt på senaste då??

Vi har börjat på babysim...går på onsdagar kl 10.00 ute på Habo gård...i onsdags var första gången. Novalie tyckte det var jätteroligt. Speciellt att plaska i vattnet och stänka på mamma :) Dock har hon blivit lite snuvig nu, men om det beror på simningen eller nåt annat det vet jag inte. Får se hur hon e nästa onsdag!



Novalie har inte fattat än att man kan krypa, antagligen tycker hon att det fungerar att ålkrypa. Det går iaf i en väldig fart nu. Hon e överallt och ingenstans...



-Glad trots fläskläpp!

För lite mer än en vecka sen så fick hon sin första fläskläpp. Stackaren...vår säng har ju inte sidor som hennes...hon dök rakt ner i golvet o slog i överläppen...så ledsen hon blev och jag hade hjärtat i halsgropen. Studsade upp. Så för säkerhets skull så tog vi en tur ner till BVC direkt så fick sköterskan kolla...som tur var så var det inte så farligt...men som ni ser...stackars min lilla Kicka!

Nu har hon ju oxå börjat resa sig mot stolar och annat i lagom höjd så nu e det inte en lugn stund...Hon e överallt precis överallt...men hon har ett stor leende på läpparna hela tiden så man kan ju inget annat ett smälta och springa efter :D




Så här hittade jag henne en morgon. Hur hon nu har lyckats vända sig på det viset?



Mycket intressant när saker "trillar" ner på golvet, eller när Dumle går förbi. (suddig bild, sorry)



Glad liten fis!!!


Nä nu blir det inte mer för denna gången!!


Natti Natti!


RSS 2.0