14 Februari

Idag e det Alla Hjärtans Dag!!

En glad och mysig alla hjärtans dag önskar jag och Novalie er alla!!

2 Februari 2011

helvete...rent ut sagt...

råkade på nåt sett radera alla bilder från idag..typ 58 foto. hann inte ångra det...och jag e ju inte så speciellt inne i datorer så har ingen aning om de finns kvar någonstans. Tror inte det eftersom jag råkade radera de från minneskortet. Skitstörigt. Hann iaf föra över de flesta men men. Får se om Anders eller min lillebror vet hur man gör.


Idag har det iaf varit Novalies allra första födelsedag!! Hipp hipp hurra till min älskade dotter!!

Har bara varit hemma idag...vi har lekt en massa. sen gick vi bort och handla lite men på vägen dit gick vi till en lekplats och gungade lite. Hon gillade det. tog jättemånga foton men de e ju borta. Får jag tillbaks de så kommer det bild :)



Novalies nya favorit. Den gula kaninen. Hon hittade den i söndags tror jag och nu e den med överallt. Vi var på kalas i lördags där hon blev förtjust i Humle (min kusindotters gosedjur) Novalie ville inte släppa den men Tova blev ju inte glad, men gick med på att Novalie fick låna den lite. Efter det så hittade hon Kaninen :)



Kaninen!!



Detta fick hon av oss. Ett armband med ett hjärta, en elefant, en stjärna och en delfin på.

Åh hoppas jag hittar fotona men tror knappast det...

Nä nu e det natti natti!!

RSS 2.0