ojdå!

Det var längesen jag skrev sist. Har inte pallat.

Har hänt en del sen sist.

I torsdags var jag på glukosbelastningen. Den där drickan var inte speciellt god. Och då hade jag ändå en citron med. Tänk o dricka den utan citronen...
Sockervärdet låg på 8,1. Barnmorskan sa att det var bra. Glömde fråga vilken gränsen är...
Hb låg på 109 så det var lite väl lågt. Ska ju ligga på ca 120 eg. Så nu blir det till att ta två järntabletter om dagen istället.
Fick även lyssnat på hjärtat men glömde ta med min röda pärm så jag vet inte vad det låg på :(
Barnmorskan ska skriva in det nästa gång vi ses.

I fredags var jag på O´learys (på Entré) med jobbet. Julmat plus bowling. Dock kom inte chefen, hade inte heller sagt till mer än en uska så vi stod o väntade hur länge som helst. Trodde ju hon skulle komma. Men maten var iaf god, gillar verkligen julmat, dock finns det vissa rätter man kan hoppa över.
Bowlingen var oxå rolig. Kändes lite i magen de första gångerna men sen gick det bra.

I lördags jobbade jag min sista dag!! sååå skönt!
På kvällen hade mamma kalas. Hon bjöd på jättegod mat och Tova stod för den mesta underhållningen :)

I söndags var vi bjudna till Emma och Andreas på brunch. Eller rättare sagt stor hotellfrukost. Så kändes det iaf. Hur mycket mat som helst!
Precis när vi skulle gå så satte de igång att göra lite julpyssel. Fläta små hjärtkorgar. Var sjukt längesen man gjorde det så man fick ju göra ett försök.

 
De får vi nog hänga i granen sen!

Efter det tog jag och Anders en tur till Ikea. Köpte äntligen spjälsängen!!
Blev en Gulliver
GULLIVER Spjälsäng

Köpte även madrass och lite annat smått. Väntar tills vi varit på Ullared med att köpa resten.

I veckan har jag mest varit med Stina och Elias. Träffade Madde och Christian på Nova en stund.
Plockat lite här hemma. Hittade dukar jag hade glömt att jag köpt.
Fick till slut upp julstjärnorna och Anders har hängt upp julgardinerna i köket. Hittade äntligen de jag ville ha!

Nä nu är det obekvämt att sitta framför datorn. Bebisen trycker uppåt.

Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0