Jaha

Då har man tagit den där sprutan. Mot svininfluensan. Var o tog den i tisdags efter jobbet. Där var en hel del folk som väntade. Men de var väldigt effektiva så det tog inte så lång tid, Fick dock sitta o vänta i 10 min efteråt. De sa att allergiska reaktioner uppstår de första 10 minutrarna.
Fick ont i armen direkt. Har fortfarande ont och e öm i muskeln i överarmen men det går väl bort. Hade lite svårt att somna eftersom jag brukar ligga på den sidan som sprutan togs i, men hade så ont igår så det fick bli den andra sidan. :)

Var ledig idag. Så skönt att ha sovmorgon. Madde väckte mig fast min väckarklocka hade rint i typ 1 ½ timme redan. Snoozeknappen är farlig. Efter dusch, frukost och promenad med Dumle körde jag ner till Bonderup för en kopp kaffe.
Blev lite buzz och en massa snack. Körde sen ner till Vellingeblomman. Ingen av oss hittade dit men Madde hade skrivit ut vägbeskrivning. Gick nästan hela vägen. Hamnade dock i Bunkeflostrand istället. Missade en avfart nånstans på slutet. Det var ingen bra vägbeskrivning. Men med lite hjälp av ett telefonsamtal så hittade vi tillslut.

Där var väldigt många tomtar och änglar och annat "juligt". Var ett rätt stort ställe med mycket saker men handlade inget utom 4 bordsunderlägg. De var inte jättejuliga så jag har redan lagt de på köksbordet. Vet inte riktigt om de passar till duken dock. Får väl se.

Ledig imorgon också.
Anders tog sin spruta idag så vi får se om han reagerar med feber imorgon. Då kanske han får vara hemma imorgon...

Nä lite mer tv tittande innan sängen kallar.


Var längesen man såg detta programmet ;)

Natti natti



Kommentarer
Postat av: Anonym

super kul vi hade..Jag kännde mig döende på vägen hem o va kass hela kvällen för en timme där..kul... men men vad gör man inte..för tomtar!

2009-11-13 @ 07:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0