Nerräkning

Nu har nerräkningen börjat på allvar. Nu är det en månad kvar, eller 17 arbetsdagar. Räknar man i arbetsdagar så låter det inte alls dumt :)

I helgen var jag på barnmässa i Malmö. Dock trodde jag att det skulle vara lite "mer". Det var mest internetbutiker som ställde ut, det var ju i och för sig bra, men jag saknade några av de mer "vanliga" butikerna. Där var mest grejer för de som redan har barn. Man kunde köpa leksaker, mycket i trä, kläder också. Tänkte köpa en body från mykidoo.se men 62/68 var slut :( tyckte det var synd o köpa 50/56, man hinner ju knappt använda den storleken. Tänkte köpa bodyn från deras hemsida men när jag var inne där så kunde jag inte hitta just den. Synd...

I lördags hade Thisa sexparty. Hade först inte tänkt gå eftersom jag skulle jobba på söndagen men tyckte inte jag kunde sitta hemma själv, tur var ju det för det var ju jättekul. Kul att det för en gång skull även var killar med. De två jag har varit på innan var det tjejer på så detta lite annat. Dock lika mycket fniss o skratt. Om jag köpte något..ja ni. Anders vet, han var ju med :)
Iaf så var det jag o Anders. Madde o Jocke. Lina o Nicklas Bornstrup. Nicklas Persson. Petra Persson och hennes killkompis (glömt namnet) Carsten och Anna-Maria. Thisa o Jeanette så klart. Hoppas jag inte glömt någon. Hillman kom senare.


Bild på mig som Jeanette tog (tror jag). Snodde den från hennes blogg. Hon har fler roliga foton om ni är nyfikna. Jag tänkte ju inte på att ta med kameran :(

För de andras del blev det en hel del öl och vin. En massa dansande och flamsande. Madde försökte härma mig och stoppade en kudde under tröjan...



Uppdatering av magen, dag 26+0. Tycker dock det är mer "mage" i verkligheten. Kanske för att det är fotat från sidan.


Nä usch jag sitter bara o jäspar...kanske dags o gå o lägga sig eller..

Natti Natti!!!

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken fin mage du har. Rund och god!

2009-11-03 @ 12:58:06
URL: http://gunillasliv.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0