27

ARBETSDAGAR kvar. Japp jag har börjat nerräkningen nu. Idag hade jag 27 st kvar. Denna helg var min 4 jobbehelg som jag har kvar att jobba!! Fick beskedet från Försäkringskassan i veckan. Den 10 december går jag på havandeskapspenning. Men jag har en del semesterdagar kvar så tänkte ta ut så att jag går den 1 dec istället. Och det kommer behövas.
Får rätt ont i ryggen nu när jag jobbar. Eller om jag sitter på pinnstolar för länge. Kan inte heller sitta framåtlutad vid datorn för länge för då gör det ont...Dumma rygg, har ju haft ont i den sen innan oxå så det var kanske inte så oväntat.



Bilden är från igår. 23+5.

Nä nu tror jag minsann att det är dags att gå o lägga mig...

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Nilla

Vad skönt att du fick havandeskap Fast det hade varit konstigt annars. Så nu kan du bara gå hemma och bli tjock. Du är välkommen hit när du vill, finns gästsäng. Kram

2009-10-19 @ 14:29:04
URL: http://gunillasliv.blogg.se/index.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0