Tisdag igen!

Ja inte vet jag var tiden tar vägen. Veckorna bara springer iväg.
Idag gick jag över i vecka 26. Typ 12 veckor kvar (om jag har tur :D )
Har jag otur är det 16 veckor kvar :(

I helgen var jag på namnkalas för lille Isaac!! Vilken liten go´ kille. Han åkte från famn till famn och tyckte det var hur gött som helst. Tyvärr så glömde jag kameran så det blev inga foto. Eller jo typ 3 från mobilen. Dock vet jag inte riktigt var sladden e så jag får se om de fotona kommer upp :)

Det var en jättemysig "dag". God mat, lite tal och en visning med foto på Isaac som tagits av hans mamma Nilla och pappa Jonas hittills. Han fick även en massa presenter. Jag, Anders, Christian, Madde, Jocke, Thisa och Jeanette hade lagt ihop så det blev ett par presenter. Bla ett födelsedagståg i trä, bokstöd, byggklossar, mätsticka i trä. Bilder finns på Gunillas blogg i länkar...

I söndags lyckades Anders äntligen känna bebisens sparkar. Har försökt flera gånger innan men då slutar hon alltid. Men nu så. Nu gick det. Kan tänka mig att det blir lite mer verkligt då. Jag känner ju henne hela tiden.
Har slutat kalla henne för Beata. Vill inte att hon ska heta det sen och ju mer man använder ett namn desto mer vänjer man sig vid det. Har inte kommit på något namn till henne än men vi har ju lite tid kvar!!

Igår umgicks jag med Stina och Elias. Vi var i Lödde hos Stinas mamma Els och pappa Hans. Hon hade lovat Elias att göra pumpamonster så vi var på Willys och köpte det och köpte några blommor till en kruka hon ska ha vid dörren. Det blev ju Stina som fick göra pumpan. Elias kollade mest på tecknat....
Efter det blev ju jag också sugen på att karva en pumpa och jag fick ändå in om o handla så det blev en pumpa till mig också. Den blev jättefin.

  


Det var en massa trådar inuti pumpan som var lite kluriga och få bort men tillslut fick jag bort det mesta. Dumle tyckte kärnorna var roliga att tugga sönder. Hittade även en vid ytterdörren idag. Sen snodde han biten som var näsa och käkade upp. Han gillar visst pumpa. Trodde jag inte. Så han fick ett par bitar till ;)

Nä nu gör det ont i ryggen igen, så nu måste jag lägga mig ner ett tag. Ska nog försöka sy lite också!

Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0