Tjejkväll

Igår var jag och Madde hemma hos Emma.
Hon har precis flyttat ihop med sin kille Andreas. Lägenheten var jättefin. Lite mindre än den hon bodde i innan, men hennes kille har totalrenoverat den jättefint. Lite roligt var det oxå att den har precis samma planlösning som hennes, fast vardagsrummet o köket var mindre såklart.
 
Äntligen fick jag träffa Andreas. Har ju hört Emma prata om honom så det var kul att äntligen träffas. De firar snart 6 månader så grattis till dem!
Tyvärr så kunde inte Linda för hon skulle jobba. Tråkigt.

Vi beställde pizza och snackade en massa. Alltid lika kul o bara sitta o snacka.

Tack så mycket tjejer för en trevlig kväll. Tiden gick ju så fort.

Vi snackade om att träffas igen innan jul. Kanske här, vem vet. Får hoppas att alla kan då. Kanske även Jacob o Susana kan komma!

Nä nu måste jag verkligen gå o lägga mig!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack själv Lotta! Det var roligt att träffa dig igen! Nästa gång måste vi julbaka eller äta julkakor! :)

2009-10-26 @ 18:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0