Helgen över.

Äntligen är helgen över för mig. Ledig dag imorgon så tänkte ta mig in till stan ett tag men som alltid annars så kan det hända grejer på vägen. Eller så kommer jag bara inte iväg i tid..
Ska till syster Maggan, en arbetskamrat på kvällen. Ska köra ända till Jonstorp, så ska ringa en annan arbetskamrat imorgon o höra om hon fortfarande ska åka med, två andra som också skulle åka med har hittat andra chafförer. Får se hur det blir.

Väntar på att jag ska få hem mitt paket som jag har beställt. Ett broderi. ska bli ett täcke till bebisen så nu måste barnmorskan ha sett rätt för det blev tjejigt. Behöver sysselsättning. Borde även bli färdig med ett broderi som jag har hållit på med hur länge som helst men efterstygn e sjukt tråkigt. Hoppas inte där e för mycket sånt på täcket.

Nä ska kolla lite på tv innan sängen kallar. Om jag inte somnar på soffan som igår :)


Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0