Ledig Torsdag! (19+2)

Har varit ledig idag, inte gjort så mycket mer än varit med Stina och Elias. Stina skulle baka med Elias men någon fröken på dagiset hade fått för sig att han inte ska sova middag på dagis så han var jättekinkig när vi skulle baka. Det slutade med att Stina fick baka kanelbullarna själv medan jag satt med Elias i soffan för han grät hela tiden. Hann inte smaka på bullarna så jag får väl komma dit på kaffe sen. 

Var även på vårt första styrelsemöte ikväll. Vi skulle rösta om att friköpa lägenheterna, eller rättare sagt ett företag ska ta fram en kalkyl på hur det kommer bli om vi ska friköpa lgh eller ej. Blev ett ja. Men detta kommer visst ta typ 2 år och jag hoppas inte vi bor här om 2 år. Dock vet vi ju inte hur det blir att sälja....

Har känt bebisen sparka jättemycket nu ikväll. Brukar mest sparka när jag sitter framåtlutad men inte idag. Har sparkat även när jag legat i soffan. Imorse började hon sparka när jag pratade med Dumle. Lite kul faktiskt.

Var på ultraljud igår. Fick vänta i en halvtimme. Barnmorskan gick igenom bebisen rätt fort denna gång. Hon mätte huvudet, magen och lårbenet och alla mått var bra. Hon har växt på bra. Beata väger nu 286 g. Barnmorskan ville behålla samma datum som sist. Fick tyvärr inga bra foto. Hon låg med handen framför näsan så det blev suddig. Fick två bilder på fötterna och två huvudbilder men det ser ut som om hon har stor näsa. Fick dem gratis.

Köpte en liten body på Lindex efteråt.



Eftersom Beata knep med benen på UL så vågade jag inte köpa den i rosa. Barnmorskan såg dock ingen snopp så vi får väl anta att det är en Beata. Ska på nästa i vecka 32, 33 eftersom jag blev flyttad. Kan kanske köpa mest neutralt fram tills dess.

Nä nu ska jag gå och lägga mig och kolla tv litegrann.


Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Linda Vestergaard

Jättefin body....ursöt!!!! Är de inte säkra på att det är en Beata längre? Blir kanske en överraskning när "hon" föds och det visar sig vara en Benjamin trots allt!!! =) hehe....skönt att allt såg bra ut!Visst, är det underbara kickar man får....tills de kan ta i lite mer...=) kram

2009-09-18 @ 09:52:34
URL: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0