Torsdag (20+2)

Skulle egentligen träffat Maja idag efter jobbet men hon hade fått en jättemigrän. Tråkigt eftersom vi inte har träffats på ett tag. Vi ska ses i nästa vecka istället, problemet är bara att få till en dag eftersom vi båda jobbar både dag och kväll.

Måste ringa Folksam också. Ska skaffa en sån vänta barn försäkring. Ska se om de vill dra ner på priset lite bara. Folksams kostar runt 1000 kr för utökad men har sett att Länsförsäkringars bara kostar 650 kr. Varför då inte bara ta dem. Vi har alla våra försäkringar på Folksam och tyckte det var smidigast. Tycker bara inte om att ringa såna samtal för jag vet aldrig vad jag ska säga.

Är det någon som har hört talas om ofostrig graviditet förut. Jag har iaf inte det. En tjej jag känner råkade ut för det för ett tag sen. Vad jag förstår så har en befruktning skett men tidigt i graviditeten så dör fostret men fosterhinnan fortsätter att växa. Därför fortsätter man känna sig gravid men i ca v. 10 börjar de försvinna o de flesta börjar blöda. Det är då de märks att något är fel. Konstigt att kroppen ändå fortsätter känna sig gravid. Kroppen är bra konstig.

Har ju glömt att lägga ut en bild på presenten Beata fick av Tova i lördags. En fin body så nu måste bebisen vara en flicka :)



Tack så mycket. Blev väldigt förvånad när jag fick den, var inte beredd på att få något. jättekul!!

Annars har det inte hänt så mycket. Har jobbat och sovit en massa. Är sjukt trött. Får väl gå o lägga mig tidigt hädanefter men det är svårt eftersom  jag är så van vid att sitta uppe länge. Långt in på natten är inget ovanligt men det får bli ändring på det...Sen kan jag absolut inte göra det.

Nä natti natti på er!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0