Pärontjyv

Dumle har blivit pärontjuv. Har varit i Bonderup idag och scannat ultraljudsbilderna och vi plockade med oss lite päron hem. Jag trodde inte han var intresserad så jag la påsen på golvet när vi kom hem, hann inte mycket förrän vi hör honom skälla, på mattan i storarummet ligger han med ett päron och är skälaglad :)



Och så bilderna på "Beata"



 Hon har handen uppe vid näsan.

På dessa bilderna är jag i vecka 17 (16+6)

Ska på nästa UL nu på onsdag...Ska bli så roligt!!

Idag är jag i vecka 19 (18+5)
Tur jag har lagt in graviditeten på Familjeliv, tiden går så fort så jag blir osäker på vilken vecka jag är i.

Imorgon kommer äntligen Morfar hem igen. Skönt. De har flyttat ner sängen och så ska han få en fristående toa. Larm skulle visst också kopplas in om jag förstod Anette rätt. Men om jag känner morfar rätt så kommer han snart gå upp för trappan. Han är ju så envis :)


Kommentarer
Postat av: Linda Vestergaard

Vilken liten sötnos hon är =) det man kan se iallafall....=)

2009-09-14 @ 11:13:50
URL: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0