Tisdag


Då var det äntligen dags igen. Imorgonbitti ska jag och Anders på vårt andra ul. Denna gången skulle jag vara mer "kissnödig", får väl gå upp tidigare och kissa och sen dricka en del vatten innan. Hoppas jag bara inte kissar på mig under undersökningen...hihi..

Efteråt tänkte jag gå lite i stan och kanske köpa nåt litet plagg till Beata, för att göra det hela mer verkligt....vet inte än. Sen måste jag ju hitta en present till Tova också men tror iaf jag vet vad det ska bli ska bara hitta den rätta...

Idag var jag hemma hos Mormor och Morfar och hälsade på. Kom vid 3 då de äter middag, stekt sill. Jag ville hellre ha "morfarmackor" med ost. Dumle höll med och tiggde typ hela tiden. Morfar fick gå runt 2 varv som träning med sin nya rollator. Vi tyckte han skulle blåsa i sin "pipa" också för att träna lungorna men det tyckte inte envise morfar...stannade en timme ca. Fick lite tomater med hem till Anders och Dumle och så hittade mormor en liten mogen druvklase. jääättegod.

Hoppas jag kan sova inatt, somnade på soffan efter maten och sen sov jag nog en 3 timmar. Har varit trött sen jag slutade jobba kl 14.

Sitter dock och gäspar lite och det är ju ett gott tecken!

Natti Natti 



Kommentarer
Postat av: Linda Vestergaard

Naw, vad kul att ni ska få se lillpluttan igen.... Kommer bli lika underbart denna gången med vill jag lova. Är en underbar känsla! =) Hoppas hon har blivit större så att de flyttar tillbaks bf tiden igen! =) hehe! Klart du ska köpa något litet till bebben, precis som du säger blir det hela så mkt verkligare då....=) kramisar och lycka till idag gumman!

2009-09-16 @ 09:49:08
URL: http://lindizzzgumman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0