Glad Påsk!

I år har jag faktiskt införskaffat lite påskris o pyntat det...ska ju kännas lite att det e påsk eller?



Håller på att lägga över lite bilder från kameran till datorn. E just nu inne på Melvins dop. Anders filmade även lite...ska kolla på dem sen. Har sett lite i kameran men där e inte ljudet det bästa, fast förvisso så satt ju Anders typ längst bak ifall Lillan skulle börja gråta så det kan ju vara det.


Bilden är lite suddig men det beror på att vi håller på o gå ut :)


Novalie e festfin :)

Idag har jag o Lillan varit o hälsat på Madde, hon har nyligen flyttat till lägenhet inne i Lund men då hon inte haft soffa tidigare så blev det nu. Plus systern var nere med sin kille från Stockholm så då passade hon på :)
Det var även Linda o Tovis (hon kallar sig själv för det för tillfället) Emma o Andreas, Jacob och så Maddes kille Johan oxå. Det var en fin, ljus o stor lägenhet. En tvåa med stort kök o vardagsrum. Tittade bara snabbt in i sovrummet så det vet jag inte riktigt hur stort det var :) Och som vanligt så glömde jag ta med kameran så inga bilder:(

När jag kom hem så höll Anders på för fullt i trädgården, så nu e allt det vissna bortplockat på framsidan. Han pallade inte ta baksidan idag o jag förstår honom.
Jag kunde ju inte vara sämre så jag drog fram en spann med vann och en fönsterskrapa o började putsa fönsterna :) Det var på tiden. Har bara några fönster kvar o ta på insidan men sicken skillnad det blev...

Nä minsann nu e klockan så där mycket igen :(

Dags o säga Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0