Julklapp

Eller ja, jag har idag köpt en klocka för pengar jag fick i julklapp! Har knappt rört pengarna eftersom jag inte riktigt vetat vad jag skulle köpa för dem, hade funderingar på att spara dem till en tatuering men jag tänkte spara en del o handla för en del. Och då blev det iaf en klocka.

Köpte den på Ur o Penn. Fanns i flera färger så jag hade väldigt svårt för att bestämma mig. Men till slut valde jag den gula!!



Första gången jag såg dessa klockor var när min kusin Madde fick en rosa i julklap. Funderade på att ta den i babyrosa men ville ha mer färg. Sen den lila var oxå jättefin, ja det var inte lätt. Men jag är iaf nöjd med mitt val!


Natti Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0