Äntligen!

Nu ska vi se om jag lyckas få ner lite på bloggen. Det e inte lätt när man precis har fått tillökning i familjen! Lillan har då äntligen kommit. Eller ja den 2 februari kl 23.55. Marianne vann pengarna med fem minuter. Stackars Christian som hade satsat på den 3:e :(

Tänkte mest lägga in lite bilder på lillan. Hon har då inte fått något namn än men vi tror det blir Novalie. Det e inte lätt et där med namn...





Lillan ligger i Anders knä. Tycker dock inte om blixten :)



Såklart ska Dumle också vara med :) Man kan även tro att jag e sjukt trött men jag blinkar. Ja jag var nock inte jättepigg heller...



Novalies första bad. Detta gjorde vi tidigare idag efter vi hade varit på Bvc.
Hon var inte glad. Skrek hela tiden.

Bvc sköterskan var här i måndags men då hade hon gått ner i vikt enligt hennes konstiga våg. Har matat henne varannan timme sen dess och n hade hon gått upp igen. skönt. nu väger hon 2850g så det e inte mycket. Men så länge hon går upp o inte ner igen så...

Nu e det snart middag för mig så detta blir allt för denna gången!!

Tack alla för de fina presenterna. Ingen som har lyckats köpa samma sak. Konstigt. Alla saker är jättefina.

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken liten plutta!

2010-02-10 @ 20:44:37
Postat av: Jeanette

En jätte fin liten tjej ni fått, :) hoppas förlossningen gick bra! kan tänka mig det var skönt att komma hem. Kram

2010-02-11 @ 00:10:36
URL: http://www.metrobloggen.se/lillispillis
Postat av: anette

det hade varit roligt med fler bilder kram anette



2010-02-18 @ 18:47:13
Postat av: Emma

Grattis till din Dotter=)Jätte söt=)

Hur känns det att vara mamma nu?

Kramar Emma, Jeanettes kompis

2010-02-19 @ 23:19:24
URL: http://www.myworld-emmzy.blogspot.com/
Postat av: Maja

Hej vännen! visste ju inte att du hade en blogg. Vad många fina bilder. Ska ta och läsa igenom hela sen men nu ska jag snart iväg till jobb, så jag hinner inte. Ses på torsdag. Kramar

2010-03-16 @ 09:38:40
URL: http://grubblare.wordpress.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0