Dumma

Ja dumma blogg. Har försökt jättelänge att komma in men det står bara forbidden hela tiden. Får se om detta kommer publiceras annars får jag göra ett nytt försök imorgon.

Jaha måndag (eller tisdag då klockan är 1 på natten :oD ) då e det bara en vecka kvar till BF!! skönt. Hoppas bara inte hon tänker stanna där inne längre än så. Börjar bli sjukt jobbigt.

Tror slemproppen gick innan ikväll! Kan det vara börjar... Vet inte riktigt hur långt innan den går men tror att det kan variera. Får väl se. Just nu är hon väldigt aktiv iaf. Gör lite smått ont :(

I lördags var vi på kalas hos moster Marianne. Oj hon fyller ju år nu! GRATTIS moster!!

Kvällen gick o Linda förlorade vadet. Kan tyvärr inte hjälpa det. Får väl se om Ronnys dag blir bättre då!

Och som alltid när släkten träffas hade vi lka roligt och mysigt som vanligt. Dock med två småbarn något högre ljudvolym...speciellt när Isaac nådde de högre tonerna!! :D

Fick även mina smycken från smyckespartyt då. Har redan använt halsbanden. Blev jättenöjd!!

Och eftersom jag inte kan lägga upp några bilder så tror jag faktiskt att jag fortsätter skriva imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0