Avbockat!

Idag har jag o Anders fått inhandlat babyskydd. Köpte den på Babyringen i malmö. Deras egen färg. Brun och beige. Den är 200kr billigare än de andra färgerna. Tycker egentligen bäst om den med prickar men tycker att priset går före design :)


Sen har vi även monterat ihop sängen. Och då fick vi ju bädda den också! så här mysig blev den!





Kolla in i spegel. Vem ser ni där??

Jodå där låg han och undrade vad vi höll på med. Man måste ju vara med överallt och speciellt ligga skönt under tiden!



Tycker om att använda amningskudden som stöd!
Just nu ligger han brevid mig i soffan och sover!!!

Ja just det. Vi köpte även badbalja i Malmö så nu kan jag bocka av tre saker på listan. =) Nu är nog
allt klart av det som skulle vara ordnat tills bebisen kommer. Har lite grejer till men det får vänta till senare för det är inget som behövs än! Har börjat packa min väska också men den kan jag ju inte packa helt färdig förrän det är dags!

Nu är det dags för lite tv-tittande!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0