oj oj!

Har inte haft någon som helst inspiration till att skriva.

Julen kom o gick i en veldans fart. Blev ett par dagar med släkt och vänner på lite olika håll. Blir ju så när både jag och Anders kommer från skilda hem. Men det var inte  "jobbigt", gillar att umgås med folk =)

Nyår spenderade vi i Södra Sandby, hos Thisa. Vi var 14 st och även en liten bebis vid namn Liam. Jeanettes kompis son. Han var bara 2 månader och jääättesöt!! Pytteliten. Blev inga speciella foto. Anders tog några men det är inte på alla som var där. Jag glömde bort att fota under kvällen så därför blev det inte fler.
Ingen av oss hade köpt raketer, dock hade vi, Madde och Thisa köpt svävande lyktor, Khom Loy, som vi skickade iväg. Såg rätt många sväva förbi så de börjar nog bli populära..

Vintern och snön har även kommit. Till Dumles förtjusning (så länge som det inte fastnar under tassarna)





Rätt mycket snö som kom. Dumle gillar när man kastar snöbollar till honom, då måste han äta upp dem!

Lite nya magbilder. Kanske de sista jag tar vem vet. Är idag i 35+2.

   


Har iaf packat bebisens grejer i skötväskan så den är färdig. Drömde nämligen för ett par dagar sen att värkarna startade och inget var packat. Så den dagen packade jag väskan. =)



Här står den färdigpackad!
Ska packa ner det mesta av mina saker i helgen så att det också är färdigt. Sen är det bara till att vänta tills hon är redo för världen.

Ja vi har lite smågrejer att fixa under tiden. Sätta ihop spjälsängen, hämta vagnen, köpa babystolen men men.

Hämtade även åkpåsen jag hade beställt idag! Den är så fin. Färgglad.



Eller hur är den fin.

Nä nu ska jag sy lite innan jag går o lägger mig!


Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Nilla

Vilken snygg skötväska. Var har du hittat den?

2010-01-08 @ 09:58:08
Postat av: Jeanette

Aw stora fina magen :) Hon kanske kommer snart ja så det är lika bra att vara beredd med packningen, så det inte blir som för Emma och Johan :).

Jätte söt "åkpåse", färgglad och grann. kramis

2010-01-08 @ 15:11:25
URL: http://www.metrobloggen.se/lillispillis
Postat av: Anonym

Skötväskan har jag köpt på Babyringen i Malmö

2010-01-09 @ 01:09:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0