Smyckeparty

Var på smyckeparty igår! Linda hade ordnat det! Fast vi var hemma hos hennes "svärmor" Ingegerd. Det var en jättetrevlig tjej som visade olika smycken.
Hon kom från nåt som hette Dag och Natt.
Har aldrig hört talas om det men det var jättefina smycken. Var svårt o välja. Dyrt blev det men men. Har ju julklappspengarna kvar!

Idag har jag inte gjort något speciellt!
Blev en maskin med tvätt, lite broderande och ett litet besök av mamma.
Hon ville låna den sista säsongen av Mcleods döttrar. Har dock inte sett de sista 4 avsnitten. Hon tog de andra så länge. Jag har dragit ut lite på att se dem för det är sista säsongen och man vet ju inte riktigt hur den kommer sluta. På ett bra eller dåligt sätt!
Samma sak gör jag med sista ljudboken om Twilight. Har inte så mycket kvar men vill inte riktigt veta samtidigt som man är nyfiken...
Men nu har jag ju lite press på mig att se de sista avsnitten annars hinner ju mamma ifatt mig!! :o)


Nä nu måste jag gå o lägga mig så att det inte blir lika sent som igår.. Halv 4. Okej klockan är rätt mycket nu också men inte som de andra dagarna!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0