7 veckor

Ja idag har Novalie blivit 7 veckor...jösses vad tiden går.

Var på BVC igår. 4010!!! 52 lång. Det var även dags för läkarundersökning. "En fin liten flicka", var omdömmet :)
Stark i nacken och allt såg bra ut!

Idag bokade jag dop men tyvärr så var lokalen upptagen den lördagen så nu vet jag inte riktigt var vi ska vara efteråt. Därför får jag kanske avboka den dagen o kanske ta en helt annan kyrka. Vi får väl se!! Ingen som har tips på lokaler i Dalby som inte kostar så mycket att hyra?

Var hos Emma förrförra helgen o då tog hon och Andreas lite foto på Novalie. Fick några av dem i söndags.
Här kommer några av dem.

Här tyckte hon inte det var så kul :)

Idag har jag varit på Babycafé i Staffanstorp med en annan mamma från min föräldrarutbildning. Vi brukar gå varje tisdag eftermiddag 13-15.
Sen imorgon går jag inne i Lund med Stina och Terese. Det börjar 10-12, brukar vara hos Stina en halvtimme innan för vi går dit...dock tar det inte så lång tid att gå dit men så slipper vi stressa.
Trodde att man sjöng samma låtar på alla babycaféer men jag tror inte mer än en sång är samma. Antar att de själva får välja sångerna.

Trodde Lillan hade blivit förkyld men det har inte riktigt brutit ut. Hon snorar lite ibland men det e knappt märkbart. Jag däremot snuvar lite mer, dock inte täppt, vilket e skönt. Speciellt skönt att inte Lillan är täppt. Dock lite svårt att veta ibland eftersom hon har en massa ljud för sig...

Nä nu ska jag kolla på New Moon innan klockan blir för mycket. Kanske inte ens hinner se hela idag :(

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0