yess

Har äntligen fått mitt fina smycke. Fick det av Anders i födelsedagspresent, och det landade i vår brevlåda igår!!
Är super nöjd.




Sen står det även 100202 på baksidan i lite mindre text.

Nu e det snart dags för dopet också. Lördag....usch...tror jag dock ligger bra på det. Allt som skulle fixas så här långt e gjort. Ska sätta på bandet på dopklänningen bara. Men kan inte bestämma mig för om det ska vara 2 eller 4 band...
Aja jag tänker på det tills imorgon.
Snart färdig med gästboken oxå. Bara två foto kvar som jag inte riktigt kan bestämma mig för hur jag vill ha dem. Får se om jag fixar det ikväll eller väntar tills imorgon.
Beslutsångest eller vad!!

Imorgon ska vi även ha vår andre visning. Tror dock bara det e en som ska komma men denna verkade väldigt intresserad men det kan ju ändra sig!!
Får hålla tummarna bara. Vill få sålt nuuu!!



Den bäste grejen vi har e nog babysittern. Hon gillar och sitta i den o titta på tv. Men får hon inte uppmärksamhet på ett tag så kan hon bli lite kinkig :)
Tack så mycket mamma.

Just nu vill hon att man ska bära henne och gå rundor när hon ska sova.
Gillar inte alls om man sitter stilla, så nu går bärsjalen varm här hemma.
Vagnen funkar också men den ligger oftast i bilen. Tog in den igår och gick en längre runda med Dumle och då sov hon hur länge som helst sen i vagnen utan att vakna. Det slutade med att jag fick väcka henne så hon skulle kunna sova på natten också.

Har införskaffat i ett täcke till vagnen nu, det blev lite varmt för henne och ligga i åkpåsen.
Var lite inne på att ha filt istället men vi tyckte det var mysigare med täcke. Snacka om att påslakanset till vagn är dyrt..blev bara ett nu till en början, funderar på att köpa tyg på Stoff och stil o sy själv. Kan ju inte vara speciellt avancerat. Siksaksöm och sen raksöm...i västa fall så får jag väl åka ner till mormor o göra det med henne. 


-Mysigt!!


Detta är mönstret.

I tisdags hade vi besök av Karin och Lotta från jobbet. Kom med en present från alla på jobbet. Har väntat på att de skulle komma. E rätt många som fått barn nu på senaste så de var hos en annan kollega också. Fick en kofta med tillhörande byxor och en t-shirt och en skallra. Fixar foto på kläderna senare.


-Skallran som Dumle gärna hade sprungit iväg med!!

Nä nu kallar faktiskt sängen!!

Natti Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0