18 september 2010

Har tänkt o skriva ett inlägg nu i flera dagar. HAr liksom bara inte blivit.

Ska snart gå o ge Kickan välling så att hon inte vaknar inatt..konstigt att hon har börjat vakna om nätterna först nu. Innan sov hon som en stock hela nätterna igenom. Vet inte om det kan bero på att hon somnar tidigare om kvällarna nu. Har fått in lite mer rutin nu och det e ju skönt.

Iaf så e Kickans rum färdig tapetserat. Så nu e det bara lite möbler och lull-lull om behövs. Ska till Ikea i morgon eller ja idag..(hur man nu ser det =) )



- Så här blev resultatet. Kanske svårt o se. Den rosa är en fondtapet och sen är de andra väggarna i den gröna. Fast den gröna är ljusare grön i verkligheten. E man nyfiken får man väl titta in på ett besök =)



- Närbild på kaninerna :)

Eftersom rummet var färdigt tyckte jag att lite grejer fick flytta in. Så jag monterade ihop de doppresenter som fortfarande låg i sina kartonger.


- Fick lite hjälp av Hillmut med fotöljen :) ja och grisen monterade jag ju inte...

I Tisdags fick jag ett brev som jag blev överraskad av. Det var tjockt och kom från Bonniers bokklubb. Min första tanke var, "Jag har inte beställt nåt från Bonniers". Kunde ju känna att det var en bok. På en liten lapp i stod det" Grattis till er Vinst" Jag hade vunnit i en korsordstidning. Ja, jag och Anders, Lika mycket hans förtjänst!!



- Vinsten!! Fick även en trisslott, som jag glömde fota. Men som vanligt med min tur så var där ingen vinst :(

Inte för jag vet vad jag ska med ett sånt lexikon till. Men det var kul o vinna nåt för en gångs skull!



- Denna dress/pyjamas fick vi av Madde och Jocke när hon föddes. Då var den ju för stor, under sommaren alldeles för varm och nu var jag lite rädd att den var för liten. Så var ju tvungen o prova den..Sjukt söt i den juh.



- Svårt o se kanske men det ska se ut som en dinosaur. Samma ljusgröna "taggar" finns på rumpan också :)



-Kickan prov kryper/ålar sitt nya rum!



-Så klart måste Dumle vara med på ett hörn.


Nä nu e det dags och fixa vällingen och sen ropar kudden på mig.

Sååå

Natti Natti


Kommentarer
Postat av: Linda

Härligt underbara kort på sessan! å vad härligt att rummet snart e klart! Nu e det bara det roligaste kvar! kram

2010-09-18 @ 14:02:44
URL: http://lindizzzgumman.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Aw, söt hon är i sin dinosaur dress :)

2010-10-02 @ 18:10:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0